Data: 03.11.2005

Comunicat - La Primăria Sectorului 1 se va organiza examen pentru obţinerea atestatului de administrator de condominiu

La Primăria Sectorului 1 se va organiza examen   pentru obţinerea atestatului de administrator de condominiu 

 Serviciul de Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari din cadrul Primăriei Sectorului 1 aduce la cunoştinţă cetăţenilor de pe raza sectorului că pe data de 09 noiembrie 2005 se va susţine examenul pentru obţinerea atestatului de administrator de condominiu.


 Examenul va avea loc la orele 10.00, în sala de Consiliu a Primăriei Sectorului 1, iar cetăţenii care vor obţine atestatul prin promovarea examenului vor avea dreptul de a-şi desfăşura activitatea de administratori de condominii numai pe raza Sectorului 1.


 Potrivit H.G.R. 400/2003, pot fi atestate ca administratori numai persoanele care au capacitate deplină de exerciţiu, persoane ce nu au suferit o condamnare prin hotărâre judecătorească. Pentru ca cetăţenii să fie admişi în examenul pentru obţinerea atestatului trebuie urmat un curs de administratori,  în condiţiile impuse de lege.


 Cererea de atestare se adresează Consiliului Local de pe raza unităţii administrativ-teritoriale în care se află condimiul. Pe lângă  cererea  de înscriere în examen, se vor anexa la dosar şi actele următoare :


- curriculum vitae;
- copii legalizate de pe actele de stare civilă;
- copii legalizate de pe actele de studii, inclusiv certificatul de pregătire  profesională emis în condiţii legale;
- cazier;
- recomandări din partea preşedintelui comitetului executiv al asociaţiei de proprietari, în cazul în care a desfăşurat muncă de administrare în cadrul asociaţiei de proprietari.


Dosarele se pot depune la Serviciul de Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari di cadrul Primăriei Sectorului 1 între orele  8.00 - 16.30 în zilele  luni- joi, iar vineri între orele 8.00 – 14.00. Data limită de depunere a  acestora este 03 noiembrie. Potrivit normelor în vigoare, atestatul este valabil pe o perioadă nelimimitată.