DECLARAȚIA DE POLITICĂ ȘI ANGAJAMENTUL CONDUCERII
SECTORULUI 1 AL MUNICIPIULUI BUCUREȘTI
PRIVIND SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITĂȚII
Managementul de la cel mai înalt nivel al Sectorului 1 al Municipiului București a stabilit, ca principală direcție a politicii sale manageriale, realizarea unor servicii de administrație publică de calitate, în condiții de transparență, legalitate, eficacitate și eficiență, care să satisfacă necesitățile, așteptările și cerințele locuitorilor Sectorului 1.
Pentru îmbunătățirea continuă a performanței Sectorului 1 al Municipiului București, în domeniul calității serviciilor, și pentru păstrarea unui echilibru între cerințele sociale, economice și de mediu, precum și pentru crearea unui sistem performant de control intern managerial, în conformitate cu prevederile OSGG nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial și integrarea cu sistemul de management al calității, primarul Sectorului 1 decide realizarea următoarelor obiective generale:
Obiectivele generale în domeniul calității sunt corelate cu obiectivele măsurabile și indicatorii de performanță stabiliți la fiecare nivel și funcție relevantă din cadrul instituției, a căror realizare se analizează pentru adecvarea continuă a politicii.
Politica și obiectivele referitoare la calitate sunt compatibile cu contextul și direcția strategică a Sectorului 1 al Municipiului București, acestea fiind comunicate în cadrul instituției, înțelese și aplicate de către toți salariații.
PRIMARUL SECTORULUI 1,
CLOTILDE-MARIE BRIGITTE ARMAND