Data: 01.08.2006

Comunicat - La Primăria Sectorului 1 va avea loc o nouă sesiune de examinare pentru obţinerea atestatului de administrator de condominiu

La Primăria Sectorului 1 va avea loc o nouă sesiune de examinare pentru obţinerea atestatului de administrator de condominiu

 

 

Miercuri, 02.08.2006, Consiliul Local al Primăriei Sectorului 1 va organiza, în conformitate cu H.G.R.400/2003, o nouă sesiune de examinare pentru obţinerea atestatul de administrator condominiu pe raza Sectorului 1.

 

Examenul va avea loc în Sala de Consiliu din cadrul Primăriei Sectorului 1, începând cu orele 10:00.

 

Dosarul de atestare, potrivit H.G.R.400/2003 trebuie să conţină următoarele acte:

- Cererea de atestare adresată Consiliului Local de pe raza unităţii administrativ - teritoriale în care se află condominiul. La cererea de atestare a solicitantului se vor anexa următoarele acte:

 

a) curriculum vitae;

b) copii legalizate de pe actele de stare civilă;

c) copii legalizate de pe actele de studii, inclusiv certificatul de pregătire profesională emis în condiţiile legii;

d) certificatul de cazier;

e) recomandări din partea preşedintelui comitetului executiv al asociaţiei de proprietari, în cazul în care a desfăşurat muncă de administrare în cadrul asociaţiei de proprietari.

 

Pentru sesiunea de examen din data de 02.08.2006 sunt înscrişi 36 de candidaţi, examenul constând în două probe, scris (test grilă) şi interviu.

 

Un candidat va obţine atestatul de administrator în cazul în care ambele probe din cadrul examenului sunt promovate.

 

 

 

Biroul de Presa