Primaria Sectorului 1 ofera cetatenilor servicii atât pentru obtinerea informatiilor de interes public cât si pentru semnalarea situatiilor prioritare comunitatii locale.
Informatiile de interes public sunt furnizate pe loc, la cererea solicitantului, atât personal cât si telefonic, prin Serviciul Registratura-Relatii Publice.
Pe parcursul lunii octombrie s-au înregistrat aproximativ 2600 de cereri pentru informatii/solicitari, dintre care cca. 360 sunt în domeniul asistentei sociale, peste 700 pentru compartimentul Stare Civila (nasteri, casatorii, decese etc.), 570 de cereri pentru emiterea documentatiilor urbanistice, 220 de cereri pentru Serviciul Cadastru-Fond Funciar, aprox. 175 pentru biroul Disciplina în Construtii, 157 sunt pentru certificarea adeverintelor emise de Asociatiile de Proprietari, pentru spatiile comerciale sau sunt sesizari privind serviciile de gospodarie comunala si probleme edilitare, peste 125 de cereri pentru atribuire de locuinte din fondul locativ de stat etc.
Persoanele interesate sunt asteptate la Primaria Sectorului 1, la Serviciul Registratura-Relatii Publice, al carui program este de luni pâna joi, între orele 800-1600 si vineri între orele 800-1300 sau pot apela la telefonul 222 20 10.