Primaria Sectorului 1 acorda posibilitatea de a se comercializa produse specifice sarbatorilor de iarna tuturor persoanelor fizice autorizate, asociatiilor familiale si persoanelor juridice din sectorul 1, în conformitate cu legislatia intrata în vigoare de la 01.08.2004.
Perioada de comercializare acordata pentru aceste produse este de zece zile, atât pentru sarbatorile de Craciun cât si de Anul Nou.
Astfel, pentru eliberarea unei Autorizatii de Comert Ocazional pentru societatile comerciale sunt necesare urmatoarele acte:
•Avizul de ocupare a domeniului public eliberat de Primaria Municipiului Bucuresti , conform HCGMB Nr. 118/21.072004;
•Statutul societatii;
•Certificat de Înregistrare eliberat de Oficiul National Registrul Comertului; plan cadastral de 1:500 eliberat de Primaria Municipiului Bucuresti.
De asemenea, persoanele fizice autorizate si asociatiile familiale înfiintate în baza Decretului Lege Nr. 54/90 si Legea Nr. 507/2002, care doresc sa obtina Autorizatia de Comert Ocazional trebuie sa depuna un dosar cu documentele:
•Avizul de ocupare a domeniului public eliberat de Primaria Municipiului Bucuresti, conform HCGMB Nr. 118/2004;
•Autorizatia eliberata în baza Decretul Lege Nr. 54/1990 sau Legea Nr. 507/2002; •Certificat de Înregistrare eliberat de Oficiul National Registrul Comertului; plan cadastral de 1:500 eliberat de Primaria Municipiului Bucuresti.
Persoanele fizice si juridice interesate pot sa depuna documentatia la Biroul Organizare Activitate Comerciala, aflat în sediul Primariei Sectorului 1 din b-dul Banu Manta nr. 9, sectorul 1, Bucuresti.