Primăria Sectorului 1 oferă cetăţenilor servicii atât pentru obţinerea informaţiilor de interes public cât şi pentru semnalarea situaţiilor prioritare comunităţii locale. Informaţiile de interes public sunt furnizate pe loc, la cererea solicitantului, atât personal cât şi telefonic, prin Serviciul Registratură-Relaţii Publice. Pe parcursul lunii decembrie 2004 s-au înregistrat aproximativ 8930 de cereri pentru informaţii/solicitări, dintre care cca. 1210 sunt în domeniul asistenţei sociale, peste 2370 pentru compartimentul Stare Civilă (naşteri, căsătorii, decese etc.), 1920 de cereri pentru emiterea documentaţiilor urbanistice, 625 de cereri pentru Serviciul Cadastru-Fond Funciar, aprox. 635 pentru biroul Disciplina în Construţii, 630 pentru informaţii şi sesizări privind serviciile de gospodărie comunală şi probleme edilitare, peste 565 de cereri atribuire de locuinţe din fondul locativ de stat, cca. 345 de cereri pentru regularizarea taxelor şi recepţia lucrărilor edilitare etc. E. C. P.