Primăria Sectorului 1 organizează o nouă sesiune pentru atestarea administratorilor imobilelor situate în sectorul 1, respectând legislaţia în vigoare. Sesiunea se va desfăşura în perioada 10-11 februarie 2005, proba scrisă se va desfăşura între orele 1000-1200, iar proba orală între orele 1300-1600. Persoanele care doresc să fie atestate ca administratori vor adresa o cerere de atestare Comisiei de Specialitate constituită de Consiliul Local al Sectorului 1, însoţită de o recomandare din partea preşedintelui asociaţiei de proprietari, care se vor depune la Registratura primăriei.
La cererea de atestare se vor anexa şi actele: 1. curriculum vitae; 2. copii legalizate de pe actele de stare civilă; 3. copii legalizate de pe actele de studii, inclusiv certificatul de pregătire profesională emis în condiţiile legii; 4. certificatul de cazier. Pentru certificarea actelor vă puteţi adresa Secretarului Consiliului Local al Sectorului 1, care se află în incinta Primăriei Sectorului 1, etajul 2, camera 220 bis, de luni până joi, orele 1200-1600, cu înscriere în zilele de luni, la Secretariatul primăriei. Atestatele se eliberează pentru o perioadă nedeterminată şi sunt valabile numai pe teritoriul administrat de autoritatea administraţiei publice locale emitente.
Au fost atestaţi de Primăria Sectorului 1 un număr total de 560 de administratori, începând cu luna august a anului 2003 şi până în prezent, dintre care 351 în anul 2003 iar 209 de administratori au primit atestatele în anul 2004, ultima sesiune a concursului desfăşurându-se în perioada 28-29 septembrie 2004.
Menţinerea şi/sau angajarea, după data de 31 martie 2004, de către asociaţia de proprietari a unui administrator care nu deţine atestat obţinut în condiţiile legii se sancţionează cu amendă de la 15 000 000 lei la 25 000 000 lei, în conformitate cu prevederile legale. Alte detalii pot fi solicitate şi la Serviciul Relaţii Asociaţii de Proprietari al Primăriei Sectorului 1, la telefonul 222 34 37/ 127.