Informații bazine de înot
Ajutăm refugiații din Ucraina
Situații de Urgență
Contractul Romprest
Program colectare deșeuri
Bugetul Online al Sectorului 1
Monitorul Oficial Local
Sectorul 1
Primar
- Clotilde Armand -
Atribuţii
Biografie
Declaraţie de avere
Declaraţie de interese
Rapoarte Activitate
Viceprimar
- Oliver Leon Păiuși -
Atribuţii
Biografie
Declaraţie de avere
Declaraţie de interese
Rapoarte Activitate
Viceprimar
- Ramona Porumb -
Atribuţii
Biografie
Date de contact
Declaraţie de avere
Declaraţie de interese
Rapoarte Activitate
Secretar
(interimar)
Atribuţii
Biografie
Declaraţie de avere
Declaraţie de interese
Consiliu local
Componenţă
Declaraţii de avere
Declaraţii de interese
Comisii de specialitate
Hotarâri de consiliu
Convocator şedinţe
Procesele verbale şedinţe
Rapoarte activitate consilieri
Rapoartele comisii de specialitate
Situație prezență și situație vot
Angajaţi
Organigrama, statul de funcţii ...
Declaraţii de avere şi de interese
Anunţuri concurs angajări
Rezultate concurs angajări
Formulare utile Resurse Umane
Acord şi contract colectiv de muncă
Convocări / informări
Transparența veniturilor salariale
Informaţii de interes public
Declaraţie de aderare
Legea 52/2003
Legea 544/2001
Întrebări frecvente
Descărcare formulare
Serviciul Urbanism
Documentaţii P.U.D.
Documentaţii P.U.Z.
Arhivă rapoarte
Lista documentelor de interes public
Informatii audiente
Evidenţă străzi
Parteneriate externe
Transparenţă decizională
Serviciul Autorizații de Funcționare ...
Colectarea deşeurilor industriale
Acte necesare înregistrării scuterelor ...
Regulament jocurilor de artificii
Publicare declaraţii de căsătorie
Alegeri Parlamentare 2020
Asociații proprietari
Direcţii şi servicii
Aparatul de specialitate al Primarului
Dir. Asistenţă Socială și Protecția Copilului
Poliţia Locală
Administraţia Domeniului Public
Complexul Multifuncţional Caraiman
Direcţia Impozite şi Taxe Locale
Directia Protectia Mediului Sector 1
Transparență Financiară
Buget
Indicatori executie bugetara
Situatii financiare anuale
Situatii financiare trimestriale
Datorie publica
Plati restante
Sisteme de management: calitate și anti-mită
Declarația de politică privind sistemul
de management al calității
Politica anti-mită a Sectorului 1
al Municipiului București
Despre Sectorul 1
Programe și proiecte
Mesajul primarului
Mesajul primarului
Program voluntariat
Despre
Anunturi
Centenar 2017-2020
Centenar Pentru Toți
Reabilitare termică
Prezentarea programului
Etapele programului
Documentații tehnice reabilitare termică
Reabilitare termică în desfăşurare
Reabilitare termică loc. unifamiliale
Contact serviciu Reabilitare Termică
Locuinţe sociale
Prezentarea programului
Structura fondului de locuințe de stat
Comisii de specialitate
Acte necesare
Listă de priorități
Criterii de atribuire
Rapoarte anuale, studii și cercetări
Noutăți
Contact
Întrebări frecvente
Promovare turistică
Patrimoniul cultural şi turistic ...
Proiectul "Green Culture"
Proiectul "Oameni de Piatră"
Proiectul "Bucureștiul te vrea în teneși"
Proiectul "Orașul Vrăjit"
Proiectul "Oameni și Locuri"
Revoluția Energiei Verzi
Rabla pentru Ascensoare
Termoficare de la Soare
Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile
> Mecanisme și instrumente implementate la nivelul S1MB pentru fundamentarea deciziilor și planificării strategice pe termen lung
> Instrumente pentru reducerea birocrației în serviciile de asistență socială
la nivelul Sectorului 1
> Îmbunătăţirea capacităţii administrative locale privind dezvoltarea,
implementarea şi promovarea măsurilor anticorupţie
> Implementarea instrumentelor de management al calității și performanței
pentru standardizarea proceselor și serviciilor orientate către cetățeni la nivelul S1MB
> Facilitarea accesului la servicii integrate de educație, sănătate, ocupare
și abilitare pentru persoanele vulnerabile din Sectorul 1
> Transpunerea în practica a principiilor bunei guvernări la nivelul Sectorului 1 al
Municipiului București prin implementarea Strategiei de management si dezvoltare
instituțională a Primăriei Sectorului 1 al municipiului București (SMDI) pentru perioada
2022-2023
> Dotare unitati de invatamant preuniversitar de pe raza Sectorului 1 al Municipiului București
Mass media
Mass media
Comunicate de presă
Contact presă
Accesul presei la ședințele Consiliului ...
Acreditări
Transparență
Transparență
Monitorul Oficial Local
Aparatul de Specialitate al Primarului
Dir. Asistenţă Socială şi Protecția Copilului
Poliția Locală
Administrația Domeniului Public
Complexul Multifuncțional Caraiman
Direcţia Impozite şi Taxe Locale
Proiecte supuse dezbaterii publice
Dir. Utilități Publice, Salubrizare și Protecția Mediului
CIDSDIPPS
Sedintele Consiliului Local
2016 - Situații financiare anuale
Inapoi
Adresa
Anexa 1- Bilant
Anexa 2 - Contul de rezultat patrimonial
Anexa 3 - Situatia fluxurilor de trezorerie (cod 03)
Anexa 4 - Situatia fluxurilor de trezorerie (cod 04)
Anexa 7 b - Contul de executie a bugetului institutiilor publice - cheltuieli + Anexa 15 - Contul de executie a bugetului creditelor externe - cheltuieli
Anexa 7 b - Contul de executie a bugetului institutiilor publice - cheltuieli + Anexa 16 - Contul de executie a bugetului creditelor interne - cheltuieli
Anexa 7 b - Contul de executie a bugetului institutiilor publice-cheltuieli+Anexa 13 - Contul de executie a bugetului local - cheltuieli
Anexa 7 b-Contul de executie a bugetului institutiilor publice-cheltuieli+Anexa 11-Contul de executie a bugetului institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii - cheltuieli
Anexa 9 - Contul de executie a bugetului institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii - venituri
Anexa 12- Contul de executie a bugetului local - venituri
Anexa 14 b - Disponibil din mijloace cu destinatie speciala
Anexa 19 - Situatia platilor efectuate si a sumelor declarate pentru cota-parte aferenta cheltuielilor finantate din FEN postaderare
Anexa 22 - Veniturile si cheltuielile bugetelor locale pe unitati administrativ teritoriale
Anexa 24 - Situatia privind veniturile si cheltuielile bugetelor locale pe unitati administrativ-teritoriale
Anexa 27 - Situatia platilor efectuate din fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare (titlul 56 si titlul 58)
Anexa 29 - Situatia platilor efectuate din buget si nejustificate prin bunuri, lucrări, servicii la finele perioadei
Anexa 30 b II - Sinteza platilor restante si arieratelor (cod 40 si 42)
Anexa 30 b I - Plati restante (cod 40, 42 si 46)
Anexa 31 b -Situatia actiunilor, partilor sociale detinute direct-indirect de unitatile administrativ-teritoriale la operatorii economici
Anexa 31 - Situatia actiunilor detinute de institutiile publice, in numele statului roman, la societaţi comerciale, societati companii nationale precum, si in capitalul unor organisme internationale si companii straine
Anexa 33 - Situatia unor indicatori referitori la protectia copilului si a persoanelor cu handicap
Anexa 34 - Situatia modificarilor in structura activelor nete-capitalurilor
Anexa 35 a - Situatia activelor fixe amortizabile
Anexa 35 b - Situatia activelor fixe neamortizabile cod 28 si 29
Anexa 40 b - Situatia activelor si datoriilor instituţiilor publice din administratia locala
Inapoi