Data: 08.10.2004

Primaria Sectorului 1 ofera cetatenilor servicii telefonice non-stop si servicii publice

Primaria Sectorului 1 ofera cetatenilor servicii telefonice non-stop, facilitate prin care acestia pot sa semnaleze autoritatilor locale, implicit primarului.

Andrei Ioan Chiliman, situatii considerate prioritare sau primesc informatiile utile lor. Astfel, 24 de ore din 24, la telefonul netaxabil 0800 800 111 al Serviciului Preluare Rapida a Sesizarilor de Prima Urgenta, se primesc sesizari, propuneri, reclamatii etc., care sunt transmise compartimentelor si cadrelor de conducere abilitate sa le solutioneze în timp util.

În cazul în care este apelata primaria prin centrala telefonica - tel: 222 34 37, 222 34 38, 222 34 39, 222 34 39, 222 34 40 si 222 34 41 - ale carei intrari (trunchiuri) sunt ocupate, se declanseaza automat linia Info-public unde sunt anuntate detalii privitoare la programul de lucru al primariei, programul de lucru cu publicul al serviciilor de specialitate, persoanele de contact si la pozitionarea acestora în cladire. Dupa orele de program, apelurile de la centrala telefonica sunt transferate tot la Serviciul Preluare Rapida a Sesizarilor de Prima Urgenta.

De asemenea, se pot obtine informatii si la Serviciul Registratura-Relatii Publice, care are program cu publicul de luni pâna joi, între orele 800 – 1600 si vineri între orele 800-1300.

Anuntam, totodata, persoanele interesate ca înscrierile în audienta se fac în fiecare zi de vineri, între orele 900-1300, la sediul Primariei Sectorului 1 din b-dul Banu Manta nr. 9, sectorul 1, Bucuresti.