Data: 26.03.2020

Se prelungește suspendarea activității cu publicul din cadrul Primăriei Sectorului 1 până la încetarea stării de urgență

Pentru limitarea riscului de contaminare cu COVID-19, Primarul Sectorului 1, Dan Tudorache, a dispus următoarele:

- Se prelungește suspendarea activității cu publicul din cadrul Primăriei Sectorului 1 până la încetarea situației de urgență decretată prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României.

În această perioadă activitatea de relații cu publicul pentru persoanele fizice și juridice se va desfășura numai prin telefon, prin corespondență poștală sau electronică.

Astfel persoanele interesate pot depune cereri/reclamații/sesizări/petiții:
- pe adresa de e-mail: registratura@primarias1.ro;
- prin poștă la adresa: Bulevardul Banu Manta nr.9, Sector 1, București;
- folosind rubrica specială de sesizări disponibilă pe site-ul www.primariasector1.ro, accesând următorul link: http://www.primariasector1.ro/sesizari-petitii-reclamatii.html.

Pentru mai multe amănunte, cetățenii Sectorului 1 pot suna la numărul de telefon al Serviciului Registratură, Relații cu Publicul 021/319.10.13/int. 147 sau 210;

- Tot până la încetarea situației de urgență se prelungește suspendarea audiențelor din cadrul Primăriei Sectorului 1, convențiilor de practică încheiate cu instituțiile de învățământ și desfășurarea tuturor comisiilor/ comisiilor tehnice sau oricăror alte activități care implică interacțiunea cu persoane din exteriorul Primăriei Sectorului 1.

Inițial aceste măsuri fuseseră dispuse pentru perioada 12 martie-27 martie 2020 inclusiv. Menționăm că, dacă situația o va impune, există posibilitatea prelungirii în continuare a suspendării desfășurării activităților care implică interacțiunea cu publicul.

Se prelungește suspendarea programului cu publicul al Administrației Domeniului Public Sector 1 până la data de 16 aprilie 2020

Totodată, pentru limitarea riscului de contaminare cu COVID-19 se prelungește și suspendarea programului  cu publicul al Administrației Domeniului Public Sector 1 până la data de 16 aprilie 2020, cu posibilitatea prelungirii acestui termen.  Măsura de suspendare a activității cu publicul la nivelul acestei instituții fusese luată inițial până la data de 31 martie 2020.
În această perioadă persoanele interesate pot depune cereri/reclamații/sesizări/petiții:
- pe adresa de e-mail: secretariat@adp-sector1.ro 
- prin poștă la adresa: Bulevardul Poligrafiei nr 4, Sector 1, București;
- folosind rubrica specială de sesizări disponibilă pe site-ul adp-sector1.ro, accesând următorul link: https://adp-sector1.ro/contact/
    
Impozitul poate fi plătit cu bonificație până în data de 30 iunie 2020 inclusiv

Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă nr. 29/2020 privind unele măsuri economice şi fiscal-bugetare , Primăria Sectorului 1 vă informează următoarele :

În anul 2020, termenul de 31 martie inclusiv, prevăzut la art. 462 alin. (1)- impozitul pe clădiri, art. 467 alin. (1) - impozitul pe teren şi la art. 472 alin. (1) – impozitul pe mijloacele de transport din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, se prorogă până la data de 30 iunie inclusiv.

În anul 2020, termenul de 31 martie inclusiv, prevăzut la art. 462 alin. (2), art. 467 alin. (2) şi art. 472 alin. (2) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, pentru acordarea bonificaţiei stabilite de consiliul local, se prorogă până la data de 30 iunie inclusiv.

În anul 2020, potrivit art. 458 alin 1 lit. a)  și art. 460 alin. (6) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, pentru calculul impozitului pentru clădirile nerezidențiale aflate în proprietatea persoanelor fizice sau juridice, depunerea raportului de evaluare se prorogă pentru primul termen de plată din anul de referinţă, respectiv 30 iunie inclusiv.


Serviciul Imagine și Relații cu Mass-Media
Tel. fix: 021.319.10.13/int.151
E-mail: presa.primaria1@gmail.com