Data: 09.08.2021
Problemele din Sectorul 1 pot fi raportate online și prin intermediul unei aplicații pe mobil
Administrația Domeniului Public Sector 1 a lansat aplicația de sesizări din cadrul proiectului de digitalizare, prin care cetățenii pot raporta problemele din sector.
Fie că este vorba de spații verzi neîngrijite sau deteriorate, copaci căzuți, toaletat arbori, stropitori nefuncționale sau coșuri de gunoi rupte, raportarea problemelor se va face mult mai ușor, iar cetățenii pot urmări online modul în care acestea au fost rezolvate.
ADP Sector 1 - Sesizări este o aplicație software de servicii electronice, accesibilă prin interfață web sau prin descărcarea aplicațiilor pentru dispozitive mobile (iOS și Android). Această aplicație face parte din proiectul de digitalizarea a ADP Sector 1 și oferă posibilitatea cetățenilor de a raporta în timp real direct către departamentul competent din cadrul ADP Sector problemele sesizate în sector.
Acces
Aplicatia poate fi utilizată de oricine cu acces la internet prin accesarea site-ului ADP Sector 1 la adresa https://adp-sector1.ro - Demersuri online - Sesizări sau prin descărcarea aplicației "ADP Sector 1" din magazinele iOS și Android.
Aplicația ADP Sector 1 – Sesizări își propune diminuarea buclei de comunicare dintre cetățeni și administația publică prin eficientizarea atât a modului de raportare a problemelor (localizarea pe hartă – GIS) precum și, a modului de lucru în cadrul intituției (legătura directă între categoria de problemă selectată și compartimentul competent, paperless).
Pentru folosirea aplicației, cetățenii vor crea un cont pe baza unei adrese de e-mail ce necesită validare (prin acesarea unui link primit în e-mail).
Pentru depunerea unei sesizări se va alege:
- categoria;
- descriere succintă a problemei;
- poze;
- locația pe hartă.
Prin creearea unui cont, cetățenii vor avea acces la tot istoricul din aplicație.
Statusul sesizărilor
Toate sesizările depuse se afișează pe harta GIS împreună cu rezoluțiile primite la acestea, astfel:
Sesizări active – reprezintă sesizările care se pot încadra în una dintre cele două subcategorii de mai jos:
• Sesizare nouă - reprezintă o sesizare nouă adăugată care încă nu a fost procesată de către reprezentanții instituției.
• Sesizare în lucru - reprezintă o sesizare pentru a cărei rezolvare au fost demarate activitățile specifice.
Sesizări rezolvate – reprezintă sesizările care se pot încadra în una dintre subcategoriile de mai jos:
• Favorabil – sesizarea a fost analizată de către departamentul de specialitate și s-a furnizat un răspuns care conține toate informațiile existente la momentul redactării răspunsului;
• Nefavorabil – sesizarea a fost analizată de către departamentul de specialitate și s-a furnizat un răspuns care conține motivația legală pentru care solicitării nu i se poate da curs;
• Parțial - sesizarea a fost analizată de către departamentul de specialitate și s-a furnizat un răspuns care rezolvă parțial problema (în limitele atribuțiilor ADP SECTOR 1) sau a posibilităților legale existente la momentul furnizării răspunsului);
• Declinat competența - sesizarea a fost analizată de către departamentul de specialitate și s-a furnizat un răspuns cu privire la faptul că rezolvarea problemei sesizate nu intră în atribuțiile ADP SECTOR 1.
Cu ajutorul aplicației ne dorim să facilităm comunicarea dintre instituție și cetățeni. Mai mult, prin modulul destinat Sesizărilor online, facem încă un pas în digitalizarea instituțiilor publice. Susținem soluționarea electronică și organizată a documentelor trimise de cetățeni.
Serviciul Imagine și Cultură
Tel. fix: 021/319.10.13/int.151
E-mail: comunicare@primarias1.ro